Foro Doblepenalti.com  

Retroceder   Foro Doblepenalti.com > Equipos de futbol sala > Santiago Fútsal

Respuesta

Herramientas Desplegado
Antiguo 17-jun-2009, 20:40   #1
JaviACS
Senior Member
Member

Predeterminado Hai que renovar ó gran capitán!!

Penso que hoxe é un día triste para os Lobellistas, a non renovación do Gran Capitán, o gran MANUEL BARRAL, o rapaz de Vite... Eu penso que é un erro da directiva, non se lle podería ofrecer un contrato á baixa, e que fose el o que logo decidise, sabendo el que ía ser a vindeira a súa última tempada, podendo despedirse coa Copa de Futsal en Compostela.. Rectificar é de sabios e o señor Lobelle aínda está a tempo, para facer HOnra, de ser a mellor directiva de Galicia. MANU UN ANO MÁIS!!!
JaviACS esta offline   Responder Con Cita
Antiguo 18-jun-2009, 13:24   #2
David_04ca
Member
Member

Predeterminado Re: Hai que renovar ó gran capitán!!

Cita:
Empezado por JaviACS Ver Mensaje
Penso que hoxe é un día triste para os Lobellistas, a non renovación do Gran Capitán, o gran MANUEL BARRAL, o rapaz de Vite... Eu penso que é un erro da directiva, non se lle podería ofrecer un contrato á baixa, e que fose el o que logo decidise, sabendo el que ía ser a vindeira a súa última tempada, podendo despedirse coa Copa de Futsal en Compostela.. Rectificar é de sabios e o señor Lobelle aínda está a tempo, para facer HOnra, de ser a mellor directiva de Galicia. MANU UN ANO MÁIS!!!
eu penso que e un gran erro non renovar a manu, e o simbolo da aficion do lobellismo...non sei en que pensan pero o que e seguro e que nunca atoparan un xogador tan comprometido co seu equipo,o da sua cidade
David_04ca esta offline   Responder Con Cita
Antiguo 26-jun-2009, 20:50   #3
betogol
Member
Member

Predeterminado Re: Hai que renovar ó gran capitán!!

pois eu opino e mesmo, o presi equivocase e moito o non renovarlle a Manu, e o noso capi e que mellor despedida que para a próxima temporada ca copa en santiago, en fin xa non hay volta a tras pero o lobelle vai a perder moito e espero que esto non afecte os manu boix que dudo moito que sigan animando
betogol esta offline   Responder Con Cita
Respuesta

Herramientas
Desplegado

Normas de Publicación